piątek, 17 stycznia 2014

Jak dobrze zaplanować urządzenie kuchni? Zobacz ciekawe propozycje!

Niedawno postanowiliśmy odświeżyć nieco kuchnię w naszym domu, zamówić nowe szafki i blaty czy też rzeczy takie, jak zmywarka i lodówka, ale nie mogliśmy zdecydować się w jakim stylu powinna być nasza kuchnia – utrzymana w jasnych, czy ciemnych barwach? Ale ostatnio wspólnie z partnerem oglądaliśmy nowinki związane z aranżacją wnętrz i trafiliśmy na ciekawe galerie zdjęć http://www.dmjmeble.pl/inspiracje.php. W galerii spojrzałam co jest obecnie na topie – wybrałam tradycjonalną kuchnię, ale kupiłam parę modnych dodatków, które były tam pokazane w galerii. Nowy wystrój sprawił, że teraz wszystkie przyrządy są na swoim miejscu , a mi z łatwością sprząta się pomieszczenie. Zmiana wystroju to był genialny pomysł!
Zdjęcia mam z: Dmjmeble.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz